
Masa tahun 2006, Aku bersekolah dekat Sk ST.Xavier Cawangan di jalan Pulau Tikus, Pulau Pinang. Aku masih lagi ingat kawan-kawan aku yang baik-baik belaka *Kononya* kat sana.Aku amik UPSR pada tahun 2011, Aku nie nak blajar sungguh-sungguh sbb nak buktikanlah kat skolah yang aku nie boleh dpt 5A *konon* ^_^. Tapi malang hanya dapat 3A 2B je. Tapi dapat jugak Calon Pelajar cemerlang sbb aku bergiat aktif dalam kokurikulum dah pernah mewakili sekolah untuk pertandingan badminton. Cikgu yang aku suka ialah Cikgu NorDalila. Cikgu nie memang sporting, baik and pemurah. Aku masih ingat lagi kenangan manis aku di sekolah tu.Saya ingin mintak maaf dan ingin mengucapkan terima kasih kepada semua cikgu2 and to all my friend.
Jangan anggap sekolah nie x dew pelajaran agama ^_^. Sekolah nie sekolah yang terkenal kat Pulau Pinang yang terletak berdekatan Padang KOTA. Aku sekolah kat sini masa Form 1 tahun 2012. Aku masih ingat lagi BestFriend aku Kat Penang tu. Rasanya macam nak pulang je kat Penang. Tapi terpaksa berpindah ke Sungai Petani kerana ayah kerja di sana. Aku paling suka masa ''Hari Kantin''. Macam-macam aktiviti yang boleh dibuat masa tu. Memang best sangat,boleh ronda2 dengan kawan2. Kenangan manis kat sana memang tak boleh dilupakan. Ty u all ... sebab pernah menggembirakan aku.
Sekarang , aku bersekolah di SMK Bakar Arang , Sungai Petani. Sekolah tu memang best la... sbb suma kawan-kawan aku sportin ^_^. Tapi 3 bulan dah, ade kenangan pahit dan manis di sekolah nie. Aku x boleh lupakan kenangan tu sebab memang susah untuk dilupakan.. Cikgu yang paling lawak sekali dalam kelas aku ialah Cikgu Nazri, klau sekali die masuk kelas tak buat lawak memang x sah. Entah sampai bila nak bersekolah di situ. Ty kepada semua yang pernah hadir di dalam hidup saya...
-HS-
Tweet




No comments:
Post a Comment
Komen Sini Ok ^_^